افزایش سرعت اندروید با نرم افزار Smart RAM Booster Pro - نسخه حرفه ای

چهارشنبه 09 مهر 1393
21:23

 

امتیاز در مارکت اندروید ( گوگل پلی ) 4.4 از 5!

به روز رسانی به آخرین نسخه Smart Booster Pro v3.97

نرم افزار اندرویدSmart RAM Booster PRO که یک بهینه ساز و تقویت کننده برای Ram در اندروید است! حتما می دانید که برنامه های باز و در حال اجرا در گوشی و تبلت اندرویدی بسیار هستند که علاوه بر کند شدن عملکرد باعث مصرف باتری بالاتر نیز می شوند! که بی شک این موضوع برای شما خوشایند نمی باشد.

نرم افزار Smart Booster Pro با بهینه سازی و تقویت باعث افزایش سرعت عملکرد اندروید خواهد شد, با استفاده از 4 حالت برای بستن برنامه های در حال اجرا و دارای 5 راه ویژه برای افزایش سرعت که بی شک نیاز به هیچ توضیح اضافه ای نیست کافی است آن را تست کنید تا متوجه شوید چه امکاناتی در این نرم افزار موجود است.

 

قدرتمندترین نرم افزار بهینه سازی و افزایش سرعت, که نسخه ی معمولی و رایگان این نرم افزار بیش از 10 میلیون دانلود را در گوگل پلی داشته است.

 

 

Smart Booster Pro1Smart Booster Pro2Smart Booster Pro3 Smart Booster Pro4Smart Booster Pro5Smart Booster Pro6
تغییرات نسخه جدید Smart Booster Pro 3.97:- اضافه شدن زبان های جدید: فنلاندی، اوکراین، چک و اسلواکی- رفع اشکالات جزئی و بهبود عملکرد- تغییرات نسخه گذشته: بهبود عملکرد و بهینه شدن برای تبلت و بهبود عملکرد در بخش موسیقی و ویدئو های مرتبط با نرم افزار- به روز رسانی برای آیکون هایی با ظاهری جدید- قابلیت جدید هماهنگی Notification و widget با تمامی تم ها و عملیات ها.- طراحی بر اساس متریالویژگی ها:- دارای 5 قسمت برای افزایش سرعت- دارای قسمت مجزا در نوار هشدار دهنده- دارای ویجت- اجرا بر اساس زمان و اجرای برنامه ها- قسمت خودکار برای بهینه سازی بهتر- راه اندازی سریع و مدیریت برنامه های در حال اجرا- دارای 4 قسمت برای بهینه سازی RAM از قدرتمند تا ضعیف
دانلود فایل نصب با حجم 2.5 مگابايت

QR BarCod:افزایش سرعت اندروید با نرم افزار Smart RAM Booster Pro - نسخه حرفه ای دانلود مستقيم بر روي گوشي با استفاده از بارکد QR
شما مي توانيد با استفاده از نرم افزار بارکد خوان بدون اتصال گوشي به کامپيوتر فايل را مستقيماً بر روي گوشي خود دانلود نماييد.



اندروید نسخه 2.1 و بالاتر

ندارد. 

3.97

 Smart Booster Pro

 

مطالب مرتبط

دیار دانلود،میهن دانلود،وطن دانلود،سرزمین دانلوددانلود رایگان نرم افزار،فیلم،آهنگ و عکس
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دیار دانلود|دانلود رایگان نرم افزار است. || طراح قالب avazak.ir