دانلود آخرین ورژن نرم افزار ارسال و دریافت فایل با وای فای SHAREit v2.7.18 برای اندروید

پنجشنبه 20 شهریور 1393
21:03

 

SHAREit نام نرم افزار بسیار کاربردی است که سریع ترین راه جهان را برای انتقال فایلهای حجیم ( عکس, ویدیو, آهنگ, نرم افزار و غیره ) از گوشی به گوشی دیگر, از گوشی به PC و از PC به گوشی را برای شما فراهم میکند و البته از طریق وای فای و بدون استفاده از ترافیک اینترنت و بدون هیچ گونه هزینه ای و از همه مهمتر بدون نیاز به مودم وای فای فقط کافیست تا دستگاه هایی که میخواهند با هم تبادل فایل داشته باشند مجهز به سیستم وای فای باشند. در ضمن شما توسط این نرم افزار و نرم افزار مخصوص PC که در ادامه برای دانلود قرا خواهیم داد میتوانید گوشی خود را از طریق فناوری وای فای به PC وصل نموده و تمام اطلاعات ( عکس, فیلم و موسیقی و غیره ) گوشی را بر روی PC و بالعکس تمام اطلاعات ذکر شده در گوشی خود را بر روی PC تماشا و یا گوش کنید البته بدون نیاز به انتقال آن اطلاعات. این نرم افزار قادر است تا فایل مورد نظر را با سرعتی معادل ۶۰ برابر بلوتوث و حتی بیشتر ارسال و یا دریافت نماید. ارسال و در یافت اطلاعات میان ۵ نفر به صورت همزمان نیز از دیگر ویژگیهای این نرم افزار فوق العاده میباشد. تک سافت به شما پیشنهاد میدهد تا با نصب این نرم افزار برای همیشه از شر کابل های اضافی خلاص شوید.

تصاویری از محیط نرم افزار:

 

دانلود فایل با استفاده از بارکد خوان: برای راحتی کاربرانی که می خواهند فایل های دانلودی را با استفاده از گوشی خود دریافت کنند اقدام به قرار دادن بارکد کرده ایم که برای استفاده از این روش کافیست برنامه  Bar code Scanner را دانلود کرده و برروی اسمارت فون خود نصب کنید.پس از نصب برنامه را اجرا کرده و دوربین خود را مقابل بارکد بگیرید تا فایل دانلود بشه !



download111112 دانلود با لینک مستقیم و با حجم ۴٫۸۷ مگابایتDownload1112

download111112 دانلود نسخه PC برای ویندوز XP

download111112 دانلود نسخه PC برای ویندوز ۷ و ۸

source111112 منبع: تک سافت

Market11112 نسخه اندروید: ۲٫۲ و بالاتر

نیاز به دیتا: ندارد

نیاز به روت: ندارد

توضیحات: دستگاه دریافت کننده باید دکمه receive و دستگاه فرستنده باید دکمه send را بفشارند. در ضمن پس از نصب نرم افزار بر روی PC فولدری به نام SHAREit بر روی PC ایجاد میگردد (مانند تصویر زیر) که فایلهای دریافتی در آن ذخیره میگردند که البته محل ذخیره را میتوان از داخل نرم افزار تغییر داد.

2014-04-09_19-23-26تصاویری از محیط نرم افزار در PC:

 


مطالب مرتبط

دیار دانلود،میهن دانلود،وطن دانلود،سرزمین دانلوددانلود رایگان نرم افزار،فیلم،آهنگ و عکس
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دیار دانلود|دانلود رایگان نرم افزار است. || طراح قالب avazak.ir