دانلود نرم افزار هشدار دوربین سرعت سنج پلیس برای اندروید

شنبه 08 فروردین 1394
12:43

 

این نرم افزار در سیستم عامل اندروید نسخه 2.2 و بالاتر قابل اجر می باشد

برای اطلاع از دوربین و مراکز پلیس، این نرم افزار را بر روی سیستم عامل های اندروید خود نصب کنید تا جریمه نشوید! اپلیکیشن Trapster نام نرم افزاز بسیار جالب و کاربردی است که بیش از 16.5 کاربر در سرتاسر جهان دارد.

 

در نقشه Trapster، مراکز پلیس و دوربین های سرعت سنج آن ها ثبت شده است و زمانی که شما به آین نقاط نزدیک می شوید، برنامه هشداری می دهد تا از سرعت خود بکاهید. اگر از مراکز پلیس عبور کردید و آنجا در نقشه ثبت نشده بود، این امکان را برای شما فراهم شده است که آن نقطه را در نقشه علامت بزنید و در این صورت هم برای شما و هم برای دیگران قسمت جدید اضافه خواهد شد. لازم به ذکر است این نرم افزار در ابتدا نیاز به فعال شدن GPS و اینترنت دارد.

 

 

دانلود در ادامه مطلب

برای اطلاع از دوربین و مراکز پلیس، این نرم افزار را بر روی سیستم عامل های اندروید خود نصب کنید تا جریمه نشوید! اپلیکیشن Trapsterنام نرم افزاز بسیار جالب و کاربردی است که بیش از 16.5 کاربر در سرتاسر جهان دارد.

 

در نقشه Trapster، مراکز پلیس و دوربین های سرعت سنج آن ها ثبت شده است و زمانی که شما به آین نقاط نزدیک می شوید، برنامه هشداری می دهد تا از سرعت خود بکاهید. اگر از مراکز پلیس عبور کردید و آنجا در نقشه ثبت نشده بود، این امکان را برای شما فراهم شده است که آن نقطه را در نقشه علامت بزنید و در این صورت هم برای شما و هم برای دیگران قسمت جدید اضافه خواهد شد. لازم به ذکر است این نرم افزار در ابتدا نیاز به فعال شدن GPS و اینترنت دارد.


حجم فایل 8 مگابایت

 



مطالب مرتبط

دیار دانلود،میهن دانلود،وطن دانلود،سرزمین دانلوددانلود رایگان نرم افزار،فیلم،آهنگ و عکس
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دیار دانلود|دانلود رایگان نرم افزار است. || طراح قالب avazak.ir