دانلود Far Cry 2 XBOX 360, PS3 - بازی فار کرای 2 برای ایکس باکس 360 و پلی استیشن 3

سه شنبه 18 شهریور 1393
18:23

 

بازی Far Cry 2 در منطقه ای از آفریقا دنبال می شود که هنوز در آشوب به سر می برد. شما به این منطقه اعزام می شوید تا یک دلال اسلحه فراری که به دو طرفی که در حال جنگ هستند اسلحه می فروشد را پیدا کرده و دستگیر کنید تا به جنگ های داخلی پایان دهید. قبل از عرضه بازی همگی این بازی را رقیب اصلی بازی Crysis می دانستند. اما پس از عرضه مشخص شد که این بازی هنوز هم جا برای پیشرفت دارد تا به عناوین غولی در صنعت گرافیک مثل کرایسیس برسد. به هر حال نرسیدن به کرایسیس اصلاً به این معنی نیست که گرافیک بازی ضعیف است. گرافیک بازی به راحتی قابل رقابت با تمام عناوین روز بازی های کامپیوتری است و از بسیاری از آن ها بهتر. موتور پایه ی بازی Dunia است که از پیشرفت دادن موتور Cry Engine 1 به وجود آمده طوری که تقریباً تمام کد های این موتور عوض شده اند.

در این موتور نور پردازی و سایه ها عالی کار شده. آفریقا را می توان منطقه ای از جهان دانست که انواع مدل طبیعت رو در خودش داره و سازندگان بازی هم همگی رو به خوبی طراحی کرده اند. 

یکی از قسمت های موتور گرافیکی که سازندگان خیلی روی آن مانور داده اند قسمت طراحی آتش است. شما با آتش زدن یک جنگل ملاحظه می کنید که چگونه آتش کم کم به بقیه ی نقاط سرایت می کند و ... عمر آتش ایجاد شده اگر منبع سوختن وجود داشته باشد حدود ۳۰ تا ۴۰ دقیقه است و بعد آتش کم کم از بین میرود و خاکستر از جسم سوخته شده باقی می ماند که طراحی آن از ابتدا تا انتها چشم گیر و عالی است. انفجار ها در بازی زیبا ولی اندکی فانتزی اند. تمام اجسام در بازی کاملاً پویا و قال تخریب اند. با ایجاد شدن یک انفجار بزرگ در یک کلبه ی چوبی می بینید که چه طور به زیبایی چوب ها به اطراف پرتاب شده و کلبه نابود شده است. سخت می توان گفت که کدام قسمت فار کرای ۲ تأثیر گذارتر است چرا که با بازی ای روبرو هستیم در بر گیرنده ی تکنولوژی پیشرفته و افکت های صوتی تصویری عالی که سازنده ی دنیایی است خوش منظر با تغییرات مداوم محیطی که پر است از دشمنان باهوش و تجهیزاتی که به طرز واقع گرایانه ای آسیب پذیرند.به علاوه،سرعت بالای گیم پلی که به طرز فوق العاده ای درگیر کننده است به شما این فرصت را می دهد که با ریختن استراتژی های گوناگون تصمیم بگیرید که چگونه اهدافتان را محقق سازید، خواه بی رحمانه به جلو بتازید، خواه از مسافت های دور دشمنانتان را هدف قرار دهید و خواه از تاکتیک های "بزن و برو" استفاده نمایید. 

 

Caught between two rival factions in war-torn Africa, you are sent to take out "The Jackal", a mysterious character who has rekindled the conflict between the warlords, jeopardizing thousands of lives. In order to fulfill your mission you will have to play the factions against each other, identify and exploit their weaknesses, and neutralize their superior numbers and firepower with surprise, subversion, cunning and, of course, brute force.

More info (open/close)

مشخصات

گزارش انتشار نسخه جدید

نام: Far Cry 2 
تاریخ انتشار بازی: 2008.10 
پلاتفرم: XBOX360, PS3 
تاریخ انتشار: 10:55 - 93/6/18 
منبع: پی سی دانلود 
امتیاز:  

Platform: XBOX360
Region: FREE
Video: PAL
Image: ISO (XGD2)
Frimware: iXtreme LT+ v3.0

Platform: PS3
Frimware: CFW 3.55+
GameID: BLES00324


دیار دانلود،میهن دانلود،وطن دانلود،سرزمین دانلوددانلود رایگان نرم افزار،فیلم،آهنگ و عکس
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دیار دانلود|دانلود رایگان نرم افزار است. || طراح قالب avazak.ir