وایبر اندروید - Viber : Free Calls & Messages جدیدترین نسخه

شنبه 01 آذر 1393
13:30

جدیدترین نسخه نرم افزار اندروید Viber

وایبر بهترین نرم افزار اندروید ارسال پیام متنی و ارتباط صوتی

نرم افزار اندروید viber v5.1.1.42 در قالب جدیدترین نسخه که هم اکنون برای سیستم عامل اندروید نسخه 2.0 و بالاتر از سایت میهن دانلود آماده دانلود است. این نرم افزار به شما کمک می کند تا تماس صوتی بر قرار کنید یا اینکه متن را برای دوستانی که وایبر نصب دارند ارسال نمایید! شاید تا به امروز اپلیکیشن های متعددی برای چنین کاری ارائه شده اند اما بی شک هیچکدام آنها نتوانسته اند جایگزین وایبر شوند زیرا سرعت بالا در برقراری ارتباط صوتی و متنی آن بسیار عالی بوده و تا به امروز بیش از 200 میلیون نصب را فقط در مارکت اندروید از آن خود کرده است.

Viber اندروید به شما این امکان را می دهد تا عکس یا ویدئو نیز برای دوستان خود ارسال کنید و یا یک گروه بسازید و دوستان خود را در آن دعوت کنید.بعد از اینکه این برنامه را نصب کنید تمام افرادی که دفترچه تلفن شما ذخیره شده باشند و Viber را نصب داشته باشند مشخص خواهند شد.همچنین شما می توانید موقعیت دوستان خود را در گوگل مپ مشاهده نمایید.

 

جدیدترین نسخه ارائه شده نرم افزار اندروید Viber یا همان وایبر! برنامه ای جهت ارتباط رایگان صوتی و متنی در اینترنت!

نکته مهم: حتما به این نکته توجه کنید که زمانی که متنی را ارسال می کنید موقعیت جغرافیایی شما برروی Google Map قابل رویت بوده و برای غیر فعال کردن این گزینه بر روی علامت مثلث کنار کادر ارسال کلیک کنید.


Viber1Viber2Viber3 Viber4

 

دانلود فایل نصب با حجم 31.6 مگابايت

QR BarCod:وایبر اندروید - Viber : Free Calls & Messages جدیدترین نسخه دانلود مستقيم بر روي گوشي با استفاده از بارکد QR
شما مي توانيد با استفاده از نرم افزار بارکد خوان بدون اتصال گوشي به کامپيوتر فايل را مستقيماً بر روي گوشي خود دانلود نماييد.



اندروید نسخه 2.0 و بالاتر

جدیدترین نسخه ارائه شده, برنامه را دانلود و برروی دستگاه خود انتقال دهید و سپس نصب کنید.برای استفاده نیز دسترسی به اینترنت ضروری است.

5.1.1.42

 Viber


مطالب مرتبط

دیار دانلود،میهن دانلود،وطن دانلود،سرزمین دانلوددانلود رایگان نرم افزار،فیلم،آهنگ و عکس
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دیار دانلود|دانلود رایگان نرم افزار است. || طراح قالب avazak.ir