مسابقات اتومبیل رانی بی پروا برای اندروید Reckless Racing 3

یکشنبه 04 آبان 1393
19:13

 

بازی رانندگی Reckless Racing 3 با گرافیک بالا

یکی از بهترین بازیهای رانندگی در اندروید در قالب نسخه کامل

بازی فوق العاده هیجانی مسابقات رانندگی بی پروا سه یا همان Reckless Racing 3 که پس از مدت ها منتشر شده است و حال جدیدترین نسخه آن به همراه فایل دیتا در سایت یک موبایل آماده دانلود است. یکی از بهترین بازیهای رانندگی در سیستم عامل اندروید و دارای گرافیک بالا و گیم پلی فوق العاده هیجان انگیز که حتما شگفت زده خواهید شد.بازی دارای چندین حالت مسابقه و 36 مرحله هیجانی در 6 مکان متفاوت است که می توانید از 28 اتومبیل یکی را انتخاب نمایید و از گرافیک بالا بازی لذت ببرید.

 

در این نسخه که شماره سوم بازی Reckless Racing است ماشین های سنگین مانند کامیون ها و تریلر ها مخوف تر از گذشته بازگشته اند تا بتوانند هیجان بازی را دوبرابر کنند و شما باید با سلیقه خود و با توجه به نیاز در جاده ای خاص ماشین مورد نظر خود را انتخاب کنید و در مسابقات مختلف شرکت کنید و با بهترین رانندگی بتوانید مقام اول را کسب کنید و در اینصورت مقدار زیادی پول به شما داده خواهد شد که می توانید اتومبیل های جدیدتر و قدرتمندتری را خریداری کنید و یا اتومبیل مورد علاقه خود را شخصی سازی نمایید.

 

Reckless Racing 31Reckless Racing 32Reckless Racing 33 Reckless Racing 34

 

دانلود فایل نصب با حجم 25.29 مگابايت

 

دانلود فایل دیتا با حجم 359.95مگابايت 

QR BarCod:مسابقات اتومبیل رانی بی پروا برای اندروید Reckless Racing 3 دانلود مستقيم بر روي گوشي با استفاده از بارکد QR
شما مي توانيد با استفاده از نرم افزار بارکد خوان بدون اتصال گوشي به کامپيوتر فايل را مستقيماً بر روي گوشي خود دانلود نماييد.



اندروید 4.0 و بالاتر

بازی را دانلود و نصب نمایید و فایل دیتا را دانلود و از حالت فشرده خارج کنید و پوشه با نام com.pixelbite.rr3 را به مسیر Sdcard/Android/Obb انتقال دهید.

1.0.2

 Reckless Racing 3


مطالب مرتبط

دیار دانلود،میهن دانلود،وطن دانلود،سرزمین دانلوددانلود رایگان نرم افزار،فیلم،آهنگ و عکس
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دیار دانلود|دانلود رایگان نرم افزار است. || طراح قالب avazak.ir