بازی موتورسواری گرافیکی دوکاتی Ducati Challenge برای اندروید

جمعه 25 مهر 1393
21:06

بازی گرافیکی موتورسواری جذاب و زیبا به همراه دیتا

بازی زیبا و جذاب Ducati Challenge برای اندروید به همراه فایل دیتا و آموزش نصب که می توانید هم اکنون جدیدترین نسخه آن را دانلود و نصب نمایید, بازی های متعددی در سبک موتور سواری برای اندروید در سایت ارائه کرده ایم و حال نیز می توانید از بازی Ducati Challenge استفاده کنید و لذت ببرید بازی که بی شک در گرافیک و جذابیت چیزی کم ندارد. از تمام موتور سیکلت های موجود در بازی استفاده کنید و در مسابقات سرعت شرکت نمایید و پول جمع آوری کنید و در حالت قهرمانی شرکت کنید و برنده جایزه بزرگ شوید.

 

در بازی موتورهای قدرتمندی وجود دارد که برخی از آنها Monster 1100 EVO, Hypermotard 1100 EVO SP, Diavel Carbon, Multistrada 1200 S, Streetfighter S, Superbike 1198 SP, Multistrada Pikes Peak, Diavel Cromo and Superbike 1199 Panigale S هستند که بی شک تمام آنها جزو اولین موتورهای قدرتمند دنیا از نظر سرعت و شتاب هستند و یکی از ویژگی های مهم بازی قابلیت انتخاب حالت گرافیکی در سه سطح بالا و متوسط و پایین است که می توانید با توجه به سخت افزار گوشی یا تبلت خود یکی را انتخاب کنید و از بازی لذت ببرید.

دانلود فایل نصب با حجم 21.6 مگابايت

 

دانلود فایل دیتا با حجم 113مگابايت 

QR BarCod:بازی موتورسواری گرافیکی دوکاتی Ducati Challenge برای اندروید دانلود مستقيم بر روي گوشي با استفاده از بارکد QR
شما مي توانيد با استفاده از نرم افزار بارکد خوان بدون اتصال گوشي به کامپيوتر فايل را مستقيماً بر روي گوشي خود دانلود نماييد.



 

اندروید نسخه 2.1 و بالاتر

بازی را نصب نمایید و فایل دیتا را دانلود و از حالت فشرده خارج کنید و پوشه با نام it.dtales.DucatiChallengeFree را به مسیر /Android/data انتقال دهید.

1.18

 Ducati Challenge


مطالب مرتبط

دیار دانلود،میهن دانلود،وطن دانلود،سرزمین دانلوددانلود رایگان نرم افزار،فیلم،آهنگ و عکس
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دیار دانلود|دانلود رایگان نرم افزار است. || طراح قالب avazak.ir